sezgistuff

Just another WordPress.com site

El Habibi Balıkesir

Sevgili günlük.(Günlük gibi düşünebiliriz seni blog)

Akçay-Ayvalık-Altınoluk üçgeninde 4 gün geçirdim.

Oh O yavaş ve rahat akan zaman diliminin içinde misler gibi yüzdükten sonra İstanbul’a yeni yeni adapte oluyorum.

Balıkesir insanlarının hayatlarında sürekli bir aksiyon sürekli bir gelişme (!) olmuyor. O gelişme aramayan gözlerle sohbet ederek zaman geçirmek, samimiyet.. Ah tadı damağımda kaldı.

Balıkesir’in tatil yöreleri hiç bir zaman flash yerler olamadı. Ünlüler akın etmedi.

Böyle olmasından nasıl mutlu oluyorum anlatamam. Dışarıdan eller dokunmuyor,akıl süzgecinden geçmiyor,olduğu gibi sahici kalıyor şehrin dokusu..

 

Hatta şuna benzetiyorum ben bu durumu bazı insanların kendine güveni(!) vardır, bazıları ise yalnızca kendidir.

Balıkesir kendisinin farkında bile değil. Akıllı kardeşleri İzmir ve Bursa ile alakasızlığı bu yüzden.

Single Post Navigation

Bir Cevap Yazın

