sezgistuff

Just another WordPress.com site

Lacivert ve Kırmızı. (Ve İzel)

Bugün içimde bulunduğum ruh hallerini sıralarsam:

  • Doğadan çay reklamını seslendiren adamın sesi.
  • İzel
  • Selvi boylum al yazmalım da Sevgi nedir gibi sorular soran Türkan Şoray.(Sanırım en gereksizi de bu)

Kısacası inanılmaz sakin bir gün. Bir yandan da Fenerbahçe & Galatasaray’ı düşünüyorum.

Fenerbahçe bugün gerçekten şanslıydı. Galatasaray ne yaparsa yapsın bu kadar şanslı olamaz gibi geliyor. Sanki Galatasaray hep bileğinin hakkı ile karşı tarafı HEZİMETe uğratır gibi.

Ben hayatımın bir döneminde (çocukluk) Fenerbahçeliydim. Sonradan Galatasaraylı olmaya karar verdim.

Galatasaraylı olduktan sonra Fenerbahçe’nin renklerini özledim açıkçası.

Çünkü sarı kırmızının hiç bir zaman yaratamayacağı   efekt: LA Cİ VERT..

Peki ya kırmızı ? Aslan olmak ? Bunlardan bir lacivert için vazgeçilebilir mi?

…………

İşte bu noktada Türkan Şoraylaşmaya başladığımı ve Galatasaralı olmak neydi gibi cümleler kurma noktasına geldiğimi görüp durdum.

Son olarak şu önemli noktayı da belirtmeden geçmeyeceğim.Galatasaraylı olmanın en önemli yan artısı da kesinlikle Fatih Terim. Fatih Terim gibi bir teknik direktöre başka hangi takım sahip ?

Evet bu noktada durmuşken radyo da İzel’in sesini duydum.

İzel benim de bazı aşk haklarım var diyordu. Her istediğinde bitiremezsin diyordu.

İzel kaybedenlerden yada kazananlardan değil.

Sakin, güçlü ama insanın aklına salak mı sorusunu da getiriyor.

Bir tür Mona Lisa.

İzel olmak çok spesifik bir şey. Yani dünyada İzel’den başka İzel ismini taşıyan var mıdır bilmiyorum.

Ama hep arkadaş olmak istediğim bir ünlü. Yani yan dairede dertleşebileceğim bir İzel sağduyusu olsaydı ve bana hep doğru yolu gösterseydi ..

Hep hüzünlü hep kızımız olacaktı mı acaba kendisi ? Çünkü Şak diye keserim canımı sıkarsan demek ona yakışmıyor.

Bu arada Aşk Hakları şarkısının sözleri ve melodisi pek hoş pek sakin :http://www.youtube.com/watch?v=Q5-jm4bqtz0

Single Post Navigation

2 thoughts on “Lacivert ve Kırmızı. (Ve İzel)

  1. merve on said:

    bırakılııınca hiç teslim oolmadan, unutuluuuncaa emanet olmadan
    kapıkapanııııncaaa gizli gizli beekleyeeen
    biraz açılııınca geri dönmek isteyeeen

    diye içine mustafa sandal karıştırılmış izel almaz mısın seskucum? 🙂 bu saçmasapan sözlere bi anlamı varmışcasına birşeyler katan?

Bir Cevap Yazın

