sezgistuff

Just another WordPress.com site

HARF TEORİSİ

Nanananna..

Bir önceki yazımda aşırı zevksiz 1 müzik zevkine sahip olmakla itham edildim.

Olsun. Bu iddada olan arkadaşlara sadece diyorum ki siz bunu fark etmediniz mi?

sezgi k ARAB aş.

Böylece yeni yazımın konusuna da girizgah yapmış oldum.

Bu yazımda harflerime yer vermek istiyorum.

Favori harflerime..

İlk önce elbette en sevdiğim harften başlamak isterim.

İ : i kaybetmeye meyili bir harf sanki kaybetmekten hoşlanıyor. Belki biraz kıvırmayı da içten içe biliyor.

T : İşte parlament mavisi manyak T. T ‘nin içinde bir yıldız parlaması var. Tarkan Tevetoğlu’nda bu kadar çok T olmasına şaşmamalı.

Ş :Ş isme bir şıkırtı ve eğlence katıyor. Bakınız:Şahika

S :1 arkadaşa sormuştum Sibel ismi neden seksi diye isimde BEL var ve S olayın olayıdır demişti katılmamak elde değil S gerçekten olayın olayı..

P : P de tüylü bir şey var şeftali gibi gözleri kapalı bakan insanlar P’yi irite edici bulabilirler ama ben seviyorum P’leri kazanan bir harf..

L : L dinlendirici liman.

M ve N arasında hiç bir harf in arasında olmayan bir bağ var. Kardeş mi bunlar ? N de acaip bir hüzün var. Kimbilir belki hiç bir zaman1  M olamayacağını bilmenin verdiği bir hüzündür..

SON OLARAK Z alfabenin bitişi.

ZZZZZ taşıyıcılar da farklı bir şey vardır. İstanbul o kadar S ve T olmasına rağmen bir İ Z mir  Z’Sİ ile bir anda öZel oluveriyor.

Z tek başına fantastik.

Single Post Navigation

2 thoughts on “HARF TEORİSİ

  1. merve peh. on said:

    çok beğendim 🙂 zaferin yorumunu eklemeden edemicem “bu kız niye arapçaya takmış?” :))

Bir Cevap Yazın

