sezgistuff

Just another WordPress.com site

Nancygillerden olmak ve 2012.

Bugün bir şarkıdan bahsetmek istiyorum.

http://www.youtube.com/watch?v=uNF0PBm1o9U&feature=endscreen

Pardon 3 şeyden bahsedeceğim.

1.Arapça

2.Nancy Ajram

3.Lown 3yunak.

Yukarıda linkini gördüğünüz şarkının adı Lown 3yunak. Söyleyen Nancy Ajram.

Uykuya dalan ve uykudan uyandıran şarkım.

Bazı şeyleri anlatmak için sadece Arapça yeterli oluyor.

Bu dildeki aroma..

Khasran: hüsran, Nazarato:Bakış , Ehsas Jdeed (Yeni Bir His) ,Moegaba (Hayran),Inta Eih (Nesin Sen?)SAAT U SAAT(Bazen)

Arapça şarkıların dünyası bizim dünyamız farklı.

Çünkü biliyorum habibi ile sevgili aynı şey değil.

Bazen sulu boya ile resim çizer gibi Nancy sesine gidiyorum.

Sesinde sihirli bir çorba mı var bu kadının?

Hiç bilmediğim bir dili nasıl bu kadar hissedebiliyorum bilmiyorum.

Ama sanki aramızda bir geçiş evresi yok gibi kelimelere sanki su ile boya gibi.

Inta Eih(Nesin sen) diye bir şarkı isminin olduğunu duyduğumda Nancygillerden olduğumu anlamıştım.

Nancy’nin çok duygusal şarkıları olması ile birlikte Sheikh El  gibi son derece eğlenceli klipleri de bulunmaktadır.

http://www.youtube.com/watch?v=M0CVlFi6LYs&feature=relmfu bu klipte Nancy gezegenin de arabaya inekler saldırır,horozlor,ördekle ve keçiler vardır.(bunlara bayılırım)

İşte dediğim gibi günümüz 2012 İstanbulusuna çok uzak şeyler oluyor ve ben bir süre Nancy klipleri ve sesinde durulanıp bol rasyoneliteli fakat dandik ruhlu 2012’ye katlanıyorum.

Son olarak da Nancy reçetsi  ile tanıştıran şarkı ile bitiriyorum.

Lamset Eid:http://www.youtube.com/watch?v=Q7-prmn9xzY

Single Post Navigation

Bir Cevap Yazın

